Winter Schools 2018

July 16th - 27th, 2018 - FMUSP

After three very successful editions of our FMUSP Winter Schools, we are honored to present you our forth and next one! Nine different courses will be offered:Autopsy Pathology, Cardiology, Gynecology, Dermatology, Endocrinology, Geriatrics,Infectious Diseases, Psychiatry and Physical and Rehabilitation Medicine.

We look forward to seeing you at USP Medical School next July!

More information: http://fm.usp.br/en/international/winter-schools

Eventos Passados

Simpósio: "Challenges to Innovation in an Academic Health Center"

08 de março de 2018 - FMUSP

A Faculdade de Medicina da USP e o Hospital das Clínicas da FMUSP realizou um encontro entre pesquisadores, estudantes e gestores interessados em inovação em saúde para conhecerem os melhores exemplos de sucesso em gestão da inovação em Centros Acadêmicos de Saúde, com representantes da Autoridade de Inovação de Israel, MaRS District de Toronto, Instituto Karolinska de Estocolmo e Universidade de Leiden, na Holanda.

Mais informações: Eventos - FMUSP